maanantai 26. lokakuuta 2015

Mitä tekisin jos voittaisin lotossa

Jokainen teistä on varmaan jossain vaiheessa kuvitellut, mitä tekisi jos voittaisi päävoiton lotossa. Sen voittaminen oikeasti olisi varmaan aika erilaista kuin unelmissa. Tässä tylsyydessäni ajattelin kirjoittaa pienen tekstin siitä mitä tekisin ja luulen, että kannattaisi tehdä. Tähän hyvä sitten palata kun olen miljonääri, koska pakostahan sen voiton pitää osua minun kohdalleni jossain vaiheessa!

Ensimmäinen asia mitä monella tulee tietenkin mieleen on oman talon hankkiminen. Sen minäkin tekisin myös. Unelmani olisi loft talo jostain kaupungin läheltä. Kulosaari olisi täydellinen. Kaupungin ulkopuolella hyvillä näkymillä mutta kuitenkin löytyy metro yhteys. Olen monta kertaa itsekseni ajatellut kuinka hienoa Kulosaarelaisilla on. Itä ja keskusta minuuttien päässä mutta kuitenkin idyllinen omakotitalo alue. En tiedä löytyykö kulosaaresta kuitenkaan tilaa semmoiselle rakennukselle jota kivitalopaketit minulle tarjoaa.

Seuraavaksi ostaisin pari pientä yksiötä keskustasta sijoitusasunnoiksi joista saa vuokratuloja mukavasti. Saattaa tietenkin olla, että rahat riittäisi vain yhteen mutta sen saan tietää kun voitan sen pääpotin! Joskus olen myös miettinyt, että olisi hienoa vuokrata ne todella halvalla vaikka opiskelijoille. Olen itse kokenut kuinka vaikeata on löytää järkevä hintaista vuokrakämppää stadista. Kaupunki tarvitsee nuoria ja nuoret kaupunkia.

Ja tietysti lähtisin pitkälle matkalle myös heti. Tilaisin Kilroylta maailmanympärimatkan ja lähtisin tutkimaan tätä meidän palloa. En tarvitse mitään viiden tähden hotelleja vaan halvat hotellit kelpaavat hyvin koska siellä tapaa ihmisiä ja löytää enemmän kokemuksia. Pitäisi kuitenkin pitää lottovoittoni salaisuutena jotta he eivät kohtele minua eri tavalla.

Ne rahat jotka ovat jääneet yli sijoittaisin sijoitusneuvoja avulla, eli tilinhoitaja rahojani varten. En itse osaisi sijoittaa niitä kuitenkaan järkevästi joten iloisesti maksaisin jollekin osakemarkkinoiden profeetalle.

Nyt vaan lottoamaan jotta pääsen toteuttamaan tätä listaa! Toivottavasti voitto tulee vielä kun olen nuori niin pystyn kiertelemään maailmaa.


Jos sinullakin on tylsää ja haluat unelmoida niin käy katsomassa kivitalopaketit, niitä on kiva katsella: http://www.lammi-kivitalot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti